Pages

vrijdag 19 november 2010

Nightmare becomes truth

Hey everybody!

Today I will do this message in Dutch, because its easier for me to tell you the whole story. So I'm sorry if you don't understand anything about this update, but I asked a friend if he wanted to translate it afterwards, so you will understand it, but I will post that later! Thanks for understanding! ^_^

Nou goed, bij deze dan. Zoals ik eerder had gezegt op m'n blog zou ik jullie vertellen waarom ik een tijd niks heb gedaan hier zo. Behalve dat ik dus dan te lui ben is er ook nog wat anders gebeurt in m'n leven...
Mijn moeder had namelijk zo'n 3 a 4 weken geleden pijn in haar borst en is naar de dokter gegaan. Nou die alles onderzoeken, maar hij was toch wel geschrokken. A fijn, als dokters schrikken krijg je er gelijk hartklachten bij, dus dat is al helemaal niks.
Om maar gewoon op het onderwerp te komen: Bij m'n moeder is dus Borstkanker vastgesteld. En dat is echt super pittig om dat te verwerken in je hersenpan, en tot je door te laten dringen, zowel bij m'n moeder als bij het hele gezin. Nou goed, dus een week na dat huisarts bezoekje naar ziekenhuis, krijgen we dat dus te horen, weer een week erna testen voor uitzaaiingen, (wat gelukkig niet het geval is) tot vandaag. Vandaag begint namelijk de eerste chemokuur, en die zal 6 maanden duren. Gewoon 6 maanden!! En dan nog is 5 jaar medicijnen slikken!!
Het is in ieder geval geen eenvoudig dingetje om te verwerken, en we zullen het allemaal merken natuurlijk vanwege de bijwerkingen van de chemo, maar ook omdat ze een borstamputatie krijgt. Naja goed dat was het wel heel kort samengevat. Ik vind het niet nodig om jullie op te zadelen met de kleinere details, daarom laat ik het hierbij.

Ik wil wel super graag mijn vrienden bedanken omdat ze super veel steun en toeverlaat zijn voor me!! Mijn snoezen ik hou van jullie!! Dikke Groeps Knuffel!!! (oké teveel Teletubbies gekeken)
Dus ja, dat is zo'n beetje het verhaal wat afgelopen maand heeft afgespeeld. Meer kan ik er niet van maken. We wachten af en blijven positief!!

And for the others; you can find the English version later, and sorry that I couldnt tell you right away in English. Thanks for understanding!!

-x

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen