Pages

maandag 15 oktober 2012

Crochetworkshop for a good cause

Afgelopen zaterdag (de 13de) mocht ik bij Curves een mini haakworkshop geven! Even naam maken én voor het goede doel, namelijk Pink Ribbon.

Even korte uitleg: Curves is een 30min fitness voor vrouwen en groot in Amerika en Japan. Vele vrouwen zullen het dan ook herkennen. En ik doe daar ook aan, vandaar dat ik bij mijn fitness in de buurt voor de Open Dag een minihaakworkshop mocht geven. En deze maand, oktober, staat Pink Ribbon centraal. En een deel van de opbrengst ging naar PR.

Hier wat foto's van mijn plekje en mijn Haaksels; de figuurtjes heb ik zelf verzonnen zonder patroontje.




Last Saturday (the 13th) I was allowed to give a mini-workshop crochet at Curves! Advertising myself and for a charity: Pink Ribbon.

Just a short explanation: Curves is a 30min fitness for women and big in America and Japan. Many women will therefore recognize. And I also go there, so for the Open Day of the gym nearby, I was asked to do a mini-workshop crochet. And this month, October, Pink Ribbon is the main theme. So a part of the money went to PR.

Up you'll see some pictures of my table and Crocheteers. I've designed the figures myself whitout a pattern.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen