Pages

woensdag 20 maart 2013

HaakHoekje

EDIT: Omdat ik steeds van hop naar her moet als het gaat om uploaden, heb ik besloten om ook hier op deze blog mijn haakwerkjes (en andere handwerkjes!) te laten zien. En misschien voeg ik de twee gewoon samen als één geheel ;)

De laatste paar dagen, weken eigenlijk, ben ik weer begonnen met haken. En ik had tijdens het haken opeens het idee om een aparte haakblog te maken. Geen idee waarom, maar het leek mij leuk. Dus nu heb ik naast mijn art blog hier (waar ik echt meer moet gaan posten en die dikke stoflaag weg moet halen) een haakblog. Behalve het haken zal ik er waarschijnlijk ook andere handwerkjes posten en hopelijk ook met meer regelmaat dan dat ik tot nu toe hier op deze blog doe. Excuses hiervoor! *pakt een stofdoek




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen