Pages

vrijdag 19 april 2013

De Groene Held

De maand april zit niet stil. Dat geldt tenminste in ons gezin. Vier verjaardagen op een rij: vader, moeder, broertje en ikzelf. Super druk en daardoor ook geen tijd gehad om wat nieuws te uploaden. Maar dat betekent niet dat er niet gehaakt -of ander handwerk gemaakt wordt!
In tegendeel! Mijn broertje wilde dat ik een poppetje haakte voor hem; een bekende held in het groen -normaal gesproken ook met zwaard en schild en drie driehoekjes op z'n hand. Hier het resultaat:

Dit is mijn derde poppetje dat ik ooit gehaakt heb, met benen. Het is nog even oefenen hoe ik de benen en de armen bevestig, want ik blijf het lastige onderdelen vinden. In ieder geval was mijn broertje er erg blij mee, dus dat maakt mijn gestuntel ook weer goed.
Verder ben ik bezig met een truitje en worden er plannen gemaakt om naailes te nemen. Dus veel gaande en veel plannen die binnenkort worden uitgewerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen