Pages

vrijdag 6 december 2013

Pakjesavond (St. Nicholas' Eve)

Gisteren was het weer pakjesavond! Ik weet dat onze lieve goedheiligman het land alweer verlaten heeft, maar ik wilde toch nog een tekening maken voor deze speciale gelegenheid. En het rare van alles is dat nu pas de Sinterklaas liedjes in mijn hoofd zitten. 

Dit is het resultaat geworden van twee dagen schetsen en de juiste kleuren vinden in een gigantische kleurdoos.
 

Overigens heb ik nog steeds een haat-liefde verhouding met mijn scanner en zou ik eigenlijk een foto moeten maken van de illustratie om een beter beeld te geven. Hij is nu zo flets.... Hoe dan ook, op een dag wordt die relatie met mijn scanner en ik veel beter.

-------------- 
I made this drawing specially for 'Sinterklaasavond' (St. Nicholas' Eve). It is an old -very old- Dutch/Flemish tradition, and we love it! It is already over, it's on 5/6 December, but I wanted to make an illustration anyway. So here it is! 
Still working on my relationship with my scanner. For some reason we alway's got problems... If somebody know the cure? Please let me know! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen