Pages

dinsdag 4 maart 2014

an apple a day...

I've been busy trying to work on my drawing skills lately, and I've still got a lot to learn. Like A LOT! So today I just had the idea of drawing an apple with my colourpencils. And beacause I never draw "big" (most of the time I draw little tiny things), I decided that it was time to draw big.... well for me it's like, huge!
---
De laatste tijd ben ik bezig om mijn tekenskills te verbeteren, en ik heb nog een lange weg te gaan. Dus besloot ik vandaag om een appel te tekenen met m'n kleurpotloden. En omdat ik nooit 'groot' teken (meestal teken ik heel klein), besloot ik dat ik dat maar eens moest doen. Al is het voor mijn doen héél erg groot!
work in progress
And then... / En toen...
it becames something like this


3 opmerkingen:

  1. Mega mooi! Hoezo bouw je geen portfolio en ga je solliciteren bij illustratie bedrijven? Je kan echt heel goed tekenen! Kisses and hugs darling, Robin <-- niet meer zo anonymous nu!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Robin! Op dit moment ben ik bezig om een portfolio op te bouwen, met uiteindelijk de bedoeling om het op te sturen naar o.a. uitgeverijen. Dus er wordt aan gewerkt ;) Kisses!

      Verwijderen