Pages

woensdag 23 april 2014

Fingers crossed

De laatste paar dagen, weken eerder, ben ik druk bezig geweest met illustreren. Eind februari zag ik namelijk dat uitgeverij Lemniscaat een illustratiewedstrijd heeft georganiseerd, omdat ze op zoek zijn naar nieuw illustratietalent. Een mooie kans om je werk te laten zien, en ook gelijk een mooie gelegenheid om eindelijk een verhaal uit te werken waar ik al zo'n half jaar mee rond loop. 

Mijn zelfgeschreven verhaal, 'De brokken van Baron Hop', heb ik gebaseerd op het verhaal rondom het ontstaan van de Haagse Hopjes. Of het echt zo gegaan is zoals internet zegt, geen idee, maar ik vond dat het zich goed leende voor een kinderverhaal en ben er dus mee aan de slag gegaan. Driemaal raden wat ik at tijdens het tekenen bij dit project... 

Hoe dan ook, de deadline verloopt binnenkort en de winnaar zal 1 juni bekend worden gemaakt. 
Fingers crossed!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen