Pages

woensdag 2 april 2014

When spring brings you a purple tulip

'De warme stralen van de zon prikkelden aangenaam op haar gezicht. Het zachte briesje zorgde ervoor dat die ene pluk weer voor haar ogen kwam, maar dat bleek niet de deren. In haar hand een grote mok thee en haar voeten werden gekieteld door het gras.
"Eindelijk lente",  zuchtte ze diep en nam een grote slok.' 

En wat doe ik?? Ik zit binnen, in een verkeerde houding een tulp te tekenen! Jup! Dat is zo ongeveer wat ik doe de laatste dagen. En nu heb ik last van m'n rug. Maar dat alles voor een nieuwe cursus die ik begonnen ben! Illustratie is de naam. Maar ik hoor je denken: Je tekent toch al? Nou kijk, ik moet nog zoveel leren; aquarellen, landschappen, modeltekenen, bloemen, stillevens en noem zo maar op. 
Daarom heb ik de laatste paar weken niet veel kunnen uploaden op mijn blog, en om dat door te breken laat ik maar een voorproefje zien van een van de opdrachten die ik moest maken.
 
 
Vanaf hier begon mijn rug pijn te doen....  / From this point on my back started to hurt...

 
 Ergens rond deze tijd kon ik geen groen meer zien / Somewhere around this time, I started hating the colour green

En dit is ze dus uiteindelijk geworden, met veel pauzes in de zon, en vele mokken thee, uitgebreide lunches, boeken lezen en... Oké veel afleiding tussendoor. Maar heerlijk dat het is! Heb gelijk hele plannen om nog meer bloemen te tekenen! Al is het misschien eerst handig om die cursus af te maken... haha

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen