Pages

vrijdag 6 juni 2014

De brokken van baron Hop

Het is nu alweer een paar maanden geleden dat Lemniscaat een illustratiewedstrijd uitschreef. En in april had ik het er al over op m'n blog ('fingers crossed'). En dan nu, eindelijk, naar mijn gevoel super lang wachten, zijn de winnaars bekend gemaakt! *viert feestje* 
   Helaas zit mijn naam niet tussen de winnaars, maar het was het proberen waard en het deelnemen op zich vond ik al een hele overwinning. 
   Goed, al met al is het nu tijd om mijn inzending hier met jullie te delen! Dam damm dammmm.... 

note: je moet even op ze klikken wil je ze groter zien en de tekst kunnen lezen
 

Geen idee waarom de achtergronden grauwig grijs zijn, want dat hoort gewoon wit te wezen. Buiten dat, de tekst die je ziet, is alleen het begin stuk van het hele verhaal dat ik geschreven heb.
 
Als inspiratie voor het verhaal, buiten het eten om van Haagse Hopjes dan, heb ik van deze site gehaald: "218 jaar oude traditie: het Haagse Hopje
   En een heel melig gesprek met vrienden over Hopjes vla en wat dat nu eigenlijk was, en dus naar aanleiding van dat gesprek bovengenoemde site opzoeken, en overal het woord 'Hop' achter plakken... Ja ja, m'n buikspieren deden erg veel zeer. En erg serieus dat we waren! *kuch*
   Maar wel met uiteindelijk deze drie illustraties als resultaat.

Nu weer verder met project nummer 'tig'. Als je me zoekt, ik ben Haagse Hopjes eten...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen