Pages

maandag 22 december 2014

Kerst staat voor de deur

December is hard gegaan, en er is zoveel gebeurd dat wanneer je er bij stil gaat staan, je geen overzicht meer hebt. Maar dat is niet erg, want er ligt weer een heel nieuw jaar voor ons!! Met heel veel nieuwe plannen, werk (leuk werk!) en heel veel lieve mensen om me heen, die me gaan pushen om werk te maken, regelmatiger hier te updaten en mijn tekenskills (en boek!!) te verbeteren.  
    
Maar voordat het jaar echt voorbij is heb ik wat gefreubeld in Photoshop en ik weet dat het nog een paar daagjes duurt, maar hierbij wil ik jullie allemaal al een heel fijn kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar wensen!


Overigens zijn er weer nieuwe kaartjes beschikbaar op mijn kaartjeswebshop: Kaartje op de mat.
Ik zou zeggen, kijk lekker rond en verstuur komend jaar lekker veel kaartjes, ga helemaal los!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen